J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

King of the cafeteria

Publicerad 2012-10-04 11:23:46 i Allmänt

Mitt knä vek sig nyss. 
Det här kommer bli min undergång. 
 
-
 
Eftersom det är kanelbullensdag idag så tyckte jag det skulle passa med en kanelbulle. Vi gick ner till kafeterian i skolan, det stod till och med en skylt om kanelbullar där, men det låg inga på fatet. Sååå, jag frågar. Om de har kanelbullar. 
Fem hjärndöda idioter står där och gapar. Säger ingenting. En lärare kommer och jag frågar honom. Han i sin tur frågar de fem hjärndöda idioterna. Även då blir gensvaret lite klent. 
''Ok, men nej då behöver jag ingen bulle. Ska inte störa er mer. Hej då''. Sedan gick jag. 
''Nej men du ska få en bulle, absolut!'' hörde jag i bakgrunden. Fuck it. 
Kändes så jävla bra. Ja ja, lite mesig sak att stå upp för, men ändå. GO JOSEFINE GO! 
 

( nej, de är så klart inte hjärndöda idioter. Bara idag. ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela