J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Till ingen nytta

Publicerad 2013-01-17 18:26:41 i Allmänt

Jag är alltid ledsen på torsdagar. Två anledningar, engelska- och svenska lektioner. Det känns meningslöst, jag lär mig inget.
Jag har aldrig förstått hur människor menar när de är skoltrötta, förrän nu. 
Pappa sa: Jag tror det är dags för dig att inte gå i skolan så mycket längre va? 
Och så blir jag alltid så arg på folk som inte tar chansen, som skolkar och inte bryr sig om att de snott chansen från någon annan till att utbilda sig. Så idag är jag både ledsen och arg. 
Fan, det här skulle ju va en bra dag! En bra dag, äntligen, tänkte jag imorse. Jag har ju till och med fluga och vargtröjan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela