J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Det rullar på

Publicerad 2013-02-08 00:24:21 i Allmänt

Hej jag heter Josefine och idag har jag haft kul!
Min bil ( går nu mer under smeknamnet Rostangreppet ) klarade sig genom besiktningen, jag tyckte svensklektionen var vettig ( *äntligen* Den känslan infinner sig alltför sällan vad det gäller skola nämligen ) vi redovisade på religionen, jag åt potatisgratäng till lunch, jag pluggade hos Johan efter skolan ( hunden Alice skällde inte fullt lika mycket på mig som hon brukar göra. *framsteg* ) när jag kom hem åt jag middag och sen körde pappa och jag till Vingan. Han skulle på möte och jag passade på att hänga med Sofie på gymmet. Sedan tutade pappa och jag hemåt, jag myste med katten och åt godisnappar och nu ska jag sova.
Sicket fult blogginlägg det kan bli av en så fin dag, knasigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela