J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag är cool

Publicerad 2013-02-19 12:09:58 i Allmänt

Tokglad/nervös när pappa frågade om jag ville köra. 
 
I helgen har jag:
- Kört megafort med lustgas 
- Blivit fotat vad en norrman när jag checkade tändstiften. ''en jänte som skruver, de må ja ha fotå av.'' Jag log utav bara fan och sen visade sig att han var journalist. Fan, skulle kanske inte lett så brett tänkte jag då. 
- Förklarat för en full åhlänning att jag körde golf i verkligheten. 
- Ätit viltkebab ( !! ) 
- Lyssnat på värmländska ( aj löv ) 
- Känt mig som en kändis; en journalist tryckte upp kameran i rutan när jag stod på lineupen och skulle köra. Av alla känslor så väljer jag obehag. 
- använt keps 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela