J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Fuck it

Publicerad 2012-10-25 09:44:58 i Allmänt

Jag hark kommit på en sak. Det slog mig igår kväll. 
Jag vill inte åka skidor mer. Nej, alltså verkligen inte! Förstår inte att jag kunnat göra det så många år, det SUGER JU! Kallt, blåsigt, dyrt. Det är jobbigt att släpa på ett par skidor hela tiden och så blir man bara jättesvettig för att sedan bli svinkall. Och dessutom pallar ju inte knäet. Så, jag skiter i't nu. Vill inte med på nån skidsemester i år, stannar på hotellet och dricker varmt vin i så fall. Och Paulina, sorry men jag kommer inte upp och hälsar på i Sälen, inte för att åka skidor iaf. 
                ( Läs: INTE ) 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-10-25 11:13:04

MINDFUCK

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela