J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Känslan

Publicerad 2012-05-13 22:54:25 i Allmänt

Beväpna dig med allt som du drömde om en gång.
-
Imorgon fyller jag 18 år.
För exakt ett år sedan var det kalas på Hullagård. För ett år sedan hade jag den bästa födelsedagen någonsin tror jag.
För ett år sedan var ''ligga-låten'' extremt populär.
Man kunde bada i poolen utan att frysa ihjäl.
Golvet mellan ytterdörren och badrummet var dyngsur efter alla badsugna människor och det var bara bra.
Körsbärsträden blommade och vi hade shorts. Människor som aldrig varit här förut kom hit och trivdes, eller ja, det verkade som det iaf.
Mer? Amanda var vegetarian och Johannes och Becca var tillsammans. Jag var tokglad och älskade känslan av hela huset var fyllt med människor som jag gillade. Och så åt vi väldigt mycket jordgubbar.
Och den här bilden är tagen 22.53 fredagen den 13 maj.
Puss på mig själv och alla er med!

Kommentarer

Postat av: Moster Cathy

Publicerad 2012-05-14 07:20:21

Grattis Gullunge.

Tänk att Du är 18 år!

Jag önskar dej en ännu bättre födelsedag än förra året. Hurra Hurra Hurra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela