J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Generalen talar med gula tänder

Publicerad 2012-05-04 22:17:45 i Allmänt

Ger fingret åt hockey på tv, tummen upp till Kjerstin Dellert och får ett telefonsamtal som undrar vart festen är. Inte på Hullagård, så mycket vet jag. På Hullagård skrattar vi så mycket att vi nästan kissar på oss av en katt om fick huvudet klämt i en dörr för 35 år sedan. Det är inte kul, tänker ni. Allt är relativt, säger jag.

En bild med några år på nacken förvisso, men jag saknar hela högen Vrigstad ändå. ( Det är alltså min kusin på bilden. ) Det var längesen, känns det som i alla fall.

Kommentarer

Postat av: monica

Publicerad 2012-05-05 11:19:17

jag förmodar att det var Jenny som fastnade i Runstedtskas dörr, för nu har jag också skrattat åt det så här på lördags morgonen. Kommer ni till marknaden, för vi saknar er också. Snygg bakgrundstapet på bloggen säger Tyra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela