J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag är glad, hinner bara inte inse det

Publicerad 2012-03-29 22:02:53 i Allmänt

Har stressat hela dagen, ni anar inte hur sjukligt glad jag blev när jag insåg att klockan var 21 och inte 22! En hel timme extra. Feeeeett
Första praktikdagen gick bra. På eftermiddagen var det lite återförsäljare där och snackade och visade lite knep om hur man kunde behandla deras produkter. Jag trodde nästan jag skulle dö av tristess. Visst, det var väl kanske lite lärorikt, men det för lite sömn i bagaget och 1000 saker att göra hemma så tröttnade lilla Josefine rätt kvickt.
Nej, nej, jag bitter jag låter! Jag är inte det, bara lite mkt att stå i för tillfället. Men det går över imorgon och gör det inte det så går det över på lördag.
TJoho! Massor att göra, men det är kul ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela