J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Åh, kul skämt.

Publicerad 2012-06-13 14:49:00 i Allmänt

Nej, skoja bara. Fick inte bilen och ska jag vara ärlig så är jag glad för det. Förstå samvetet om man råkar kvadda den! Dessutom är det jobbigt att ha så stor bil jämt.
Hur kändes det då, premiärköra själv? Fruktansvärt bra. Punkt.
Efter ridningen ( som vi så klart åkte min Golf till! ) tänkte jag koppla in ljudsystemet i bilen.
Krångelhångel.
Haffade pappa när han gick förbi. Nästa gång vi tittade på klockan var hon elva. Det är aningens för sent för både honom och mig, men attan Manhattan vad glad jag är!
Det är ju ''öppen el'' eller vad man ska kalla det, under hatthyllan. Pillar man lite så kan man nog få sig en stöt. Min spontana kommentar ''Men bra! Då kan man inte köra fulla kompisar där inte!''
Pappas spontana kommentar till min kommentar ''Vart sjuttan ska du lägga dom?''
Det råkar nämligen stå en bas i vägen. Kan nog få plats med en liten kusin eller så, men sen är det fullt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela