J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

VM i flåsning - check!

Publicerad 2012-01-15 19:24:54 i Allmänt

Om ni ska ut och röra på er när det är mörkt som i graven och bara har reflexvästar i storlek xxl och uppåt så kan man dra ihop lite tyg i en toffs bak. Man får svans.

Funkar utmärkt. Kombineras detta med lampa av valfritt slag, jag rekommenderar dock en man sätter på huvudet. ( eftersom jag springer som en tok så menar jag att jag vet vilken lampa som lämpar sig bäst för ändamålet. Eller så )
Och jag är så glad att jag tog mig ut! Även om kondisen är värre än på länge så mår man liksom bra när det är över. När benen darrar och speciellt när man ska sova. Och så blir man ju glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela