J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag ska också bli hängiven

Publicerad 2012-01-18 22:50:38 i Allmänt

Jag har varit på Yoga. Höll på att somna i slutet, avslappningen var sjuk! Men jag tror inte riktigt det är något för mig, det går så saaaaaktaaaaa. ( ja, jag vet att det är det som är meningen ) Nej, jag gillar nog när det är lite mer poff och PANG! BAM och SWOSCH!
-
Jag kollade på tv innan, det var om Peter Jöback i Paris. Jag gillar Peter Jöback och Paris. Han för att han är så glad jämt, verkligen jämt. Och hängiven. Paris för att... tjaa.. det är paris.
Om jag laddade ner saker och ting så skulle jag ladda ner La vie en rose. En film med fransk musik. Nu laddar jag inte ner annat än lektionsuppgifter och skolans matsedel så jag får ragga DVD ist.
Imorgon ska det bli grönsakspaella med bönor och vitlökssås eller pannkaka.

Kommentarer

Postat av: Amanda Gustafsson

Publicerad 2012-01-19 09:18:04

Den finns på bibblan! Både i vingan och kholmet tror jag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela