J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Gå in, rulla ut

Publicerad 2012-01-08 01:35:41 i Allmänt

Vart jag mig i världen vänder.. ..så lagas det otroligt god mat!
Stekta kantareller, rostad potatis, syndigt god sås och en gudagod köttbit. Rött i glasen och rummet överfullt av värme och finhet. Och skratt så tårarna nästan rinner. Och kramar och en liten liten tanke om hur bra jag har det.
Eller mozzarella och solmogna tomater. Eller färsk ananas. Kan också bara vara en liten kopp kaffe. ( gott, så klart! ) En pizza med några få fina godsaker på. Eller en pizza med kebab, kebabsås och pommes. Eller bara jordgubbar på trappan.
Få saker kan vända på mitt humör lika snabbt som en top feul kör, men mat och rätt musik får mig alltid på bra humör.
* ( och ett korsord, en stickning, en plåt kakor i ugnen och en man att laga mat till står också så klart väldigt högt upp. SÅ KLART! njaaaaee ) *
Blir glad, är glad och ser fram mot vad som nu komma skall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela