J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Att gråta, skrika och spy

Publicerad 2012-01-22 20:49:30 i Allmänt


Jag läste att ''mod är att finna sig själv och veta vad sitt innersta väsen önskar.'' Ungefär då blev jag liten som en nålsudd och fegare än allt.
Och vad är det egentligen som händer när man får gåshud av musik, bilder och några flash backs?
Vissa saker vet jag inte ens jag om mig själv.
Vissa saker behöver jag få ur mig och sen är det bra.
Vissa saker vill jag prata om med alla och vissa saker vill jag inte prata med om alla.
Vissa saker vill jag skrika åt och vissa vill jag sjunga med till.
Somliga ting vill jag vara ensam om med mig själv och andra inte.
Vissa saker blir jag ensam om utan att jag vill.
Och ibland säger jag en sak som jag inte vill att folk ska veta.
Ibland är jag för ängslig och andra gånger agerar jag för lite. Men:
Man kan bara älska och förlora stort. ( som Plura sjunger ) Man ska bara komma på det först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela