J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Äntligen!

Publicerad 2012-01-06 01:14:00 i Allmänt

Alltså som jag letat! Kom till IKEA och mitt liv som sökande är över. De har ALLT på IKEA, så som
Koppar för vänsterhänta! Gaaaalet bra ju! ( -.- )
Vad gjorde vi annars på den svenskaste butiken av alla?
Åt. Så klart. Ikeas bea.sås borde få nobelpris eller något, jättelagom fet och syrlig.
Tipset: Skagenröran till förrätt. (  trodde inte de hade förrätt på ikea, men där fick jag bita mig själv i baken! ) Den var god. Ja, jag var döhungrig också, men jo, de har god mat på ikea.
De är däremot inte så himla bra på kaffe så det tog vi när vi kom fram till Mona
För hon fick en kaffemaskin i julklapp. Gott? GOTT!
Sen spelade Oscar och jag memory och han vann. Båda gångerna. Heeeelt sjukt vad bra han är på memory!
Kollat på musikal från Fredrikdahlsteatern och Coco, livet före Chanel. Bra båda två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela