J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Förlorar bara när nån går oberörd

Publicerad 2012-02-11 17:55:27 i Allmänt

De som ber oss att vara tysta kan ligga och dö, för vi besannar inte den formen av en tiggares bön.
/Maskinen jag ba spyr i ditt face

-
Innan satt jag med nål och tråd och lagade strumpbyxor i svart klänning med röda rosor och lyssnade på Edit Piaf, låtsades att jag satt i nån vindsvåning i paris eller så. Lite mer romantiskt än toaletten på bottenvåningen på Hullagård.
Nu har jag målar naglarna och kom precis på varför jag inte målar naglarna, jag känner mig som en invalid. Om jag rör något sabbar jag målandet och då kunde jag lika gärna struntat i att måla överhuvudtaget. Samma med maskara, kom på varför jag inte använder maskara, man ser ut som en död när man vaknar om man inte fått bort allt på kvällen innan och så känner man sig död ungefär halva dagen efteråt.
Men ska man vara fin får man lida pin så jag kladdar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela