J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Blöt mjuk kyss

Publicerad 2012-02-16 18:17:00 i Allmänt

Ni vet redan vad jag gjorde igår
+
med
och
och andra så klart, men jag tänkte att det skulle verka lite suspekt att gå runt och ta kort på alla, så jag lät bli.
Jag hade jättekul. Jättejättekul till och med!
Johanna lärde sig prata som en riktigt tung jibbare och varken Calle, Johannes, Bojesen eller Conny fick en enda fisk! ( Den som hänger på kroken hade fryst fast i isen och kom fram när Calle gjorde hål, räknas alltså inte riktigt eftersom det inte var vi som fångat den )
Kände inte av knäet alls förrän jag åkte på en box och gjorde en locker ( lärt mig ett nytt ord! = Lyfter på ena skidan *stolt* ) men det var inte så farligt, det vek sig ju inte eller så. Gjorde knappt ont.
Bland annat detta gjorde att jag är glad idag med. Jätteglad till och med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela