J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Bilden är tagen uppochner

Publicerad 2012-12-19 18:36:13 i Allmänt

Jag gjorde en ny grej på gymmet idag. Håll i hatten! 
Ser ni lille gubben på min hand? ( ok, men om ni vet att det är en gubbe så ser ni det ) 
Ena benet på en bänk och det andra böjer man på och så kan man ju ha en vikt på axlarna. Är övertygad om att Annika Sjukgymnast skulle va stolt som tuppen om hon såg mig göra den här!
Men här är grejen: DET VAR SVIIIINJOBBIGT! Förstår om ni inte tror mig, men ALLTSÅ?! 
Ju djupare man går, desto jobbigare, men desto snyggare röv. 
Jag kommer alltså ha schystsaste häcken in K-town om ett tag. Yey! 
 
Gör massa annat så jag slipper packa, typ kola med chili och havssalt och typ dansar fult ( ända tills mamma och pappa kom hem, då slutade jag ) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela