J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag.tror.jag.dör

Publicerad 2012-08-28 22:47:10 i

Biljett till Winnerbäck på mitt skrivbord. På lördag
Ur gängorna
Jag vill bara att spelningen ska vara slut. Nu är jag mest hispig och seg och nervös och typ död. Vill att den ska vara över och förbi. Låter som en tönt, är kanske en tönt, men jag är lite rädd. Inte för hur bra eller dålig han kommer vara, mer för hur jag kommer reagera. Det skulle verkligen inte förvåna mig om jag får totalt psykbryt mitt i crowden av andra hispiga winnerbäck-fans.
Längtar så väldigt mycket, väldigt mycket. ( inte på psykbryt så klart, mer känslan av musiken som ger kicken att både vilja lägga sig ner och dö och springa tusen varv runt jorden och sen pussas i en evighet. Cirka )

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela