J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Fuck it, solen sken

Publicerad 2012-08-15 22:15:00 i Allmänt

Idag kom posten med två glada nyheter.
-Tidningen Buffé ( ja, jag veeet. Kärring )
-STS Alpresors katalog. Tappade nästan luften när jag såg den ligga där inplastad och underbar. Var på vippen att förlora förståndet när jag öppnade den och var bra nära att svimma när jag läste om Aspen, Zermatt, Val Gardena och Obergurgl.
Jag är så väldigt glad att mina föräldrar bestämde sig nångång på 70-talet för att åka skidor och blir nästan knäsvag vid tanken på att de tagit med mig till alptoppar lite varstans.
Ni får gärna tycka att jag både är bortskämd och snorunge och naiv och lättköpt, men det ger jag fingret åt, för det har ni inte med att göra. Hör jag sånt bullshit, då slår jag dövörat till! 
Rackarns så glad jag blir, TOKglad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela