J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Yesterday oh Yesterday

Publicerad 2011-09-08 17:57:02 i Allmänt

Sa jag lunch med Sofie?
Ät inte toast skagen på Coffee and Launge. Det är ingen citron till ( fast kocken kom ut med några bitar när jag bad om det ) och brödet är inte nyrostat.
Klagar inte, säger bara som det är. Vad är skillnaden undrar ni. Finns det någon skillnad undrar jag. Synd att lägga pengar på något som man inte gillar. Som det visar sig att man inte gillar alltså.
Fast jag bli ofta lite besviken när jag äter ute, tror alltid att maten ska vara så där god så man bara vill ha mer och mer fast att man redan knäppt upp byxorna. Så är det inte. Blev inte så där jätteuppspelt över den där toasten. Jag skulle kunna gjort det bättre själv tänker jag. Och den där skulle jag kunnat gjort bättre själv, på riktigt det är inte bara mitt ego som sväller över.
Jag blir rätt ofta besviken på grund av höga förväntningar. Försöker sluta med det, men det är inte så lätt att göra sig av med gamla vanor.
//H

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-08 18:19:39

Jag ser ut som en ful vaxdocka.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela