J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Mitt namn är Mycket och Mycket vill ha mer

Publicerad 2011-09-04 22:51:03 i Allmänt

De andra nollorna kysst dig baby 
Men du vill göra det på riktigt baby 
/världens snyggaste Oskar Linnros


Jag köper inte jeans, de passar helt enkelt inte. Jag har gett upp hoppet om de perfekta jeansen, min midja, rumpa och lår är inte proportionella till varandra.
Idag hände det.
Två par. TVÅ PAR!
Ett par svarta med hög midja. Snortighta som Johanna skulle sagt.
Ett par lite ljusare, lite mer rough look. Inte lika höga i midjan, men snyggish snyggish.
Först var vi på nån butik med jättesöt personal, bara super fina lite indie-aktiga killar som jobbar där. Han som hjälpte mig var toppen, och han lyssnade när Fredde impade med att kunna ''Petter och hans fyra getter'' utantill. Men tyvärr, jättemegatyvärr så passade inte byxorna bättre för det.
I nästa buktik satt byxorna som en smäck.
Inte samma modell, samma märke men storlekarna var jätteannorlunda. Koooonstigt.
Båda är från Cheap monday.
Mer?
En skinnjacka. Eller den är fake, vilket jag inte alls gillar, egentligen. Äkta vara för mig! Men jag kunde inte låt bil, den talade till mig. Om nån påpekar detta kan jag säga att jag tycker synd om djuren. Smart va?
''Jag ser ut som en häxa'' spontan kommentar när hon såg bilden. Akta er små barn så hon inte lurar ut er i en godis-stuga i skogen och kokar soppar på er!
Jag köpte lite annat med. Bra att ha saker. Typ sliverschampo. Väldigt bra att ha sak framöver.
De andra jeansen och ett linne från Bikbok.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela