J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jupp jupp, fin fint

Publicerad 2011-09-02 10:16:58 i Allmänt

The Ark på Grönan den 16. Vem ska dit? Jag, jag och JAG! Japp, ni hörde rätt. Jag ska dit. Sebbe sa det i skolan och när jag kom hem och sa det hade mamma och Fredde redan bestämt att de skulle dit.
TJOHO!
På finalnummret på Peace kom han ut i läderbyxor, svarta fjäder vingar, svarta läder handskar och en svart kaptens hatt. Vem gör så om inte Ola Salo. Respekt.
''Lev hårt, dö ung och bli ett vackert lik.'' Sa han. Och så sa han att det skulle firas och inte sörjas. Att de slutar alltså.
Det tycker jag är bra och så vill jag göra när jag dör också. I Japan klär de sig i vitt och firar livet ist för att sörja att det är slut. Fint tycker jag.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela