J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag tror mitt hjärta blöder

Publicerad 2011-09-11 21:56:22 i Allmänt

Pannkaka med extra allt, stora fönster, tända ljus, vackra människor, musik att nynna med i och drömmar som gick i uppfyllelse.
Extra allt: Grädde, glass, sylt, socker, chokladsås OCH jordgubbar.
Stora fönster: Som man kan sitta i. Eller rättare sagt, som man sitter i.
Vackra människor: ...
Drömmar: Inte trodde jag att en av mina bästaste vänner skulle gå och bli med lägenhet. Inte en lägenhet med fönster att sitta-, och skapa drömmar i.
Sådana fina kvällar sätter sprätt på fantasin! Om jag inte skulle ha några hämningar what so ever så skulle jag gå på Sam-Idrott på JB i Norkan, stanna uppe hela natten i Amandas residens och använda löjligt mycket eyeliner.
Fuck hämningar. Fuck them hard. ( Och så uttalar jag fuck med U, inte med A som det egentligen ska vara )
Dingla med benen är bland det skönaste man kan göra.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela