J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Fuck it.

Publicerad 2011-09-22 20:57:41 i Allmänt

Det här är varför ingen tycker om skolsköterskan. Eller vaktmästarn.

Eller, jag tycker om dem ändå, men den där lappen gjorde min dag ännu sämre.
Och så sa tanten på expeditionen att jag måste gå till Vingåkers kommunhus för att kunna byta in mitt trasig busskort mot ett som funkar. Och hur ofta är jag i Vingåker egentligen?! ( underförstått: typ aldrig ) Och om jag nu råkar befinna mig i samhället Gud och SJ glömde så är det inte före fyra. ( underförstått: Kommunhuset stänger fyra.. )
Sen åkte jag hem, åt och garvade nästan läppen av mig, tog ett långt och varmt bad och nu mår jag rätt bra igen.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela