J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Det skulle ju vara lätt, det här med livet

Publicerad 2011-09-11 10:17:18 i Allmänt

Det värsta är när folk säger en sak och tillämpar en annan. Jag menar inte ''stek inte i olja'' och så gör den det själv.
Jag menar när någon påstår att man betyder jättemycket och visst, det kanske man gör, i det vardagliga livet. Sorry, men det räcker inte. Jag finns varje dag och jag är Josefine varje dag. ( Nej, man behöver inte snacka varje dag eller umgås med mig 24/7, inte det jag menar. ) Lite ärlighet vore najjs bara.
Jag vet inte hur det är med er, men det tär att bli besviken gång på gång på gång.
Regel nummer #1, Säg inte saker som du inte egentligen menar.

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela