J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Det här är inte kul. Inte någonstans

Publicerad 2011-09-07 22:28:43 i Allmänt

Nu gör det ont i knäet. ( alltså ondare än vanligt )
Jag kommer bli som mamma. Jag kommer inte kunna åka skidor som jag har gjort förut. Jag kommer inte kunna spela matt-rugby som jag gjord förut. Och det är nog det roligaste man kan göra på en idrotts lektion.
FAN
Om jag vore religiös skulle jag skylla på Gud och undra varför.
Nu undrar jag varför och har bara mig själv att skylla.
FAN
Jag kommer tycka det är lagom att prova den röda backen.
FAN
Till alla er som tycker att jag är taskigt mot alla andra som tycker det räcker med röda backar; Det är helt okej, men det är inte jag.
Och så har Stefan Liv dött. Den enda personen inom hockeyvärlden jag engagerat mig i. Lite visserligen, men ändå engagerat mig i.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela