J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Nu gör jag rätt

Publicerad 2011-10-29 17:28:23 i Allmänt

För att kunna njuta av saker och ting behöver jag få något gjort. Jag gillar inte att sitta vid datorn en hel dag och så där, har ett lite för stort behov att alltid ha något annat i händerna. Och bor man i hus så finns det alltid saker att göra, det är bara orken som sätter gränser.
Jo, förvisso så kan jag med spendera en dag med datorn i knäet i en obäddad säng och så vidare, men jag mår inte bra av det. Jag använder liksom inte tiden jag har till något vettigt och det är inte. 
Projekt för vecka 44: Renovering av garderob. Hitta något ställe att hänga bort allt som är där nu, sätta upp väv, måla och slipa lite golv och lite sådant.
Vi får väl se hur långt jag kommer, men en början ska jag väl få till åtminstone!
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela