J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Några är fler än inga

Publicerad 2011-10-09 20:50:20 i Allmänt

Svidade om till klänning, kofta, halsduk, boots och bourbor-jackan. Tuff tjej
Jag vet att ni inte ser nästan något av vad jag har på mig, men det spelar ingen roll för det blev en rätt frän bild ändå.
Ny grej.
Pistage te och en smörgås. ( på min meny på mitt fik ska det stå macka. Det är ju ändå ingen som säger smörgås. ) Räknade kanske inte med att få in en hel måltid.. God och stor gjorde mig också god och stor.
Jossan och jag smet in på Ica innan vi for hem. I tehyllan:
''Åh, sommar och sol!'' utbrister Jossan med näsan nere i teet. Ja, lägg märke till att hon öppnar locket med näsan, vad gör man inte när händerna är fulla liksom. Och det funkar hur bra som helst! Nästan så man tror att det är meningen.
Sen blev det inga fler finfina bilder.
Hur avslutar man en vecka på bästa sätt?
Som jag gjorde i kväll till exempel. ( och så har jag räknat klart repetitionsuppgifterna vi fick från matten, BRA! So good, so good )
Pyss pyss på alla svävande människor som bara inte kan få nog av livet!
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela