J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Lite sån ska jag bli

Publicerad 2011-10-14 22:06:35 i Allmänt

Kom så berör vi två varann.
Jag har alltid gillar Magnus Uggla.
Han är kort, har krulligt hår, är gammal och snackar gamelstockholmska. Och så har han både Doc's och röd skinpaj. Och det har han för att han har det, inte för att någon sagt att han ska ha det.
Eftersom jag känner honom så väl menar jag. Vi brukar ta promenader i skogen och sedan dricker vi choklad.
Folk säger att han är enforming, allt låter samma. Kan så vara, men eftersom jag gillar det han gör så gillar jag honom väldigt mycket eftersom han gjort väldigt mycket samma sak.
Och så är han faktiskt en jäkel på att skriva.
Kom så berör vi två varann. - är ju trots allt en rätt fin rad.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela