J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Inte helt bekväm.

Publicerad 2011-10-30 00:14:05 i Allmänt

Jag gillar inte riktig när man får sms från konstiga nummer som inte ens går att hitta på eniro. ( Oo yees, I did )
Annars leker livet. Mamma fick för sig att hosta en middag. Sagt och gjort! Det spelar ingen roll att jag låter som en 45 åring instängd i en 17-årings kropp för jag trivs ändå bra i vuxnas sällskap. Oj, nu lät jag som något billigt från Ukraina!
Mysig kväll i goda vänners lag ( kärring-varning igen.. )
Man kan skratta minst lika mycket, om inte mer, åt en annan person som skrattar än åt själva skämtet. Jupp jupp, har alltid hävdat detta, min teori visade sig stämma bra ikväll med.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela