J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Där jag kommer ifrån

Publicerad 2011-10-02 19:38:06 i Allmänt

Nu har jag äntligen tagit fram luren och blåtandat lite pics.
Vem smet runt bland K-holms alla ( ok, några iaf ) villor och.. ja, vad gjorde vi egentligen?
Pallade äpplen så klart! Varför slutade man med det?! Lookning for an adrenalinrusch, palla äpplen. Tips bara.
Miss Gustafsson i full flärd med att slå ner det lilla lilla äpplet vi ville åt.
Vi satt även i gräset och solade en stund. ( efter vi köpt falu rågrut alltså )
Vi åt thaisoppa med dumplings. Rätt så väldigt starkt.
Efter en liten picknick, räkchips, Fucking Åmål och en natts sömn senare traskade jag iväg till bussen. Jag ska nog skicka ett tack-mail till Länstrafiken och säga att det är fruktansvärt bra att det går bussar till Österåker på både lördag och söndags morgonen. Det tror man inte riktigt annars.
Skillnad mellan stora staden K-holm och lilla byn Ö-åker: Det finns kossor i morgondimman i Österåker.
Och innan jag gick in så hälsade jag på hästarna. Och tänkte att oj vad glad jag är att jag har detta att komma hem till. Och så kom Fredde och knäppte några himla fina bilder på hästarna, dimman, spindelnät och mig med min kånken och mammas gamla oljerock som rockar rätt så fett. Man ser så cool ut i den. Typ ''fuck it, jag bryr mig inte.'' På ett snyggt sätt.
Och sen var jag glad nästan hela dagen, mycket på grund av att jag har Amanda som vän och ungefär lika mycket på grund av att jag gillar mitt hem. Trots att det ligger ca 15 km från civilisationen.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela