J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Obs: POSITIV och försök inte stoppa mig

Publicerad 2011-11-10 19:52:09 i Allmänt

Det är så kul med praktik alltså! Idag har jag kopplat in nästan två värmeridåer. ( jag hajjar att inte så många förstår vad det innebär och jag pallar inte förklara nu ) Och killen ( mannen ) jag var med var toppenbra! Han var verkligen mån om att jag skulle få göra saker och att det fick ta den tid det gjorde. ''Och blir det fel så gör vi bara om.'' Han sa även att vi inte är där för att vi kan, utan för att vi ska lära oss. Mkt bra sagt till min lite småpirriga/stressade själ.
Tack till honom och tack till Jossan som åkte samma buss som mig hem från stan. prataprataprataprataprata
Ja, var hos Annika och sprang på löpband. Det var också jätteroligt faktiskt.
Nu äter jag lax och det är med rätt så fett.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela