J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag äter inte ens godis

Publicerad 2011-11-05 23:15:58 i Allmänt

Jag kommer aldrig få plocka godisar själv igen. Inte så länge jag delar hushållet med mor, far och systeryster.
De fullkomligt ratade alla lakrisar. ALLA.
Alla som hänger vid godisskålen vet att lakrisar smittar av sig. Skumgrejerna smakar lakris, chokladen och surisarna med. Inte blev det bättre när Fredde upptäckte att de små lakrisdöskallarna hade smält och låg som en lagom seg klump längst ner.
Pappa tog saken i egna händer:
Hällde upp allt godis på en bricka. ''Nu får det ligga där och torka, annars kommer alla bitarna bli en stor klump''
Jag tycker i och för sig att det låter rätt gott. Det bästa man kan göra är ju att ta en napp, en lakris och en rosa, sur skumbanan SAMTIDIGT!
//H

Kommentarer

Postat av: sofie

Publicerad 2011-11-05 23:33:26

om vi var en familj skulle jag aldrig lämna dig! lakrits <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela