J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Full rulle

Publicerad 2011-11-16 06:40:24 i Allmänt

Jag går i skolan, fixar och trixar efter, kommer hem, äter, duschar och går och lägger mig. Igår var det utvecklingssamtal och ridning.
Idag är det ett besök på faktory och gymmet.
Imorrn är det praktik och Annika.
I förrgår var det köp av farsdagspresent och teis.
Det är rätt kul, det går liksom i ett flow.
Trist för jag hinner inte träffa kompisar, träna så mkt som jag vill eller så. Och plugga, det får jag skohorna in lite när det kan tänkas passa. Tyvärr. Ikväll ska jag plugga för imorrn ska en engelska grej vara klar och matten kommer väl och biter mig i baken om jag inte öppnar böckerna snart.
Men jag har själv tuggat till det, så det gör mig faktiskt inte ett dugg.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela