J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Fortfarande pass från Moskva

Publicerad 2011-11-05 14:55:43 i Allmänt

Man kan kolla hur många människor som går in i en etta.
Man kan rulla runt i löv och ha lövkrig
Man kan sjunga högt med i både Thåström, Maskinen, Nationalteatern och Kapten Röd.
Man kan få ett ansikte på någon som inte varit mer än ett facebook-namn innan. Och sen kan man prata med den personen och komma fram till att den är cool.
Man kan hata nattbussen för att den avbryter det roliga.
Som tur är så kan man också börja gilla nattbussen igen när man träffar tre unga män som man inte träffat på länge länge.
Sen kan man gå hem till en av dem, klappa katten och känna lite ånger över att behöva gå. Igen.
Tur det fanns lite juice och ett äpple i väskan när jag ramlade hem till Sofie lite grann mitt i natten.
-
Jag kom hem till Hullagård. Somnade i sängen samtidigt som jag tänkte att jag verkligen måste måla garderoben idag. Så det ska jag göra nu.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela