J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Du, med din dramatik

Publicerad 2011-11-16 20:06:30 i Allmänt

Rättvisa som inte behövs kläs upp i skönhet.
Det här med Håkan är känsligt. Ni som inte bryr er om musik kommer tycka det här är way to fjolligt.
Han är en sådan som jag inte vill dela med mig av. Inte till så många. Man måste liksom förtjäna att lyssna på honom. Bry sig tillräckligt mycket och intressera sig så mycket så man blir genuin.
Det blev lite för mycket människor som nog egentligen inte alls brydde sig särskilt mycket i sommar, därför la jag Håkan på hyllan en stund. Det får inte bli för mycket av det goda, då försvinner lite av magin.
Vad jag ville komma till var att; nu lyssnar jag på Håkan igen! Och det är faktiskt rätt så underbart.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela