J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Det är min tid du slösar

Publicerad 2011-11-09 10:19:22 i Allmänt

Ooooooooooo fy fan så arg man kan bli på ungefär tiondelen av en sekund. När man ser i er persons ögon, man ser det man inte vill se.
Typ en lärare. Typ en högt uppsatt person inom skolan som nästan ingen tycker om. Typ en till lärare.
Eller så blir det så när saker och ting inte går min väg. Ja, jag erkänner, jag har svårt att ta viss kritik. När jag vet ( ok, tycker ) att jag verkligen har rätt. När jag inte förstår varför och när läraren inte vill förstå mig.
Och eftersom jag inte vill hänga ut någon eftersom jag inte vill att någon ska vara arg på mig så slutar jag där. Inga namn, inget mer.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela