J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Vidrigt.

Publicerad 2011-05-27 08:11:57 i Allmänt

Jag bukar inte känna mig spyfärdig, men igår gick det över gränsen. Mamma och jag kollade på nyheterna, det handlade om att dom har tagit fast en riktigt ful fisk i Bosnien tror jag det var. Han stod ansvarig för att jättemånga pojkar och män mördades i Bosnien 1995.
Dom visade bilder/filmer på när folk blev skjutna och dödade. Pang! Ett skott i ryggen, nästa, pang! ett skott i ryggen. Dom stod på rad, när den framför var död var det bara att ställa sig och vänta. FY FAN SÅ HEMSKT! Det är helt sjukt, jag fattar inte att man kan vilja se oskyldiga människor dö på det viset. Folk blev avrättade på öppen gata.
______
Det där var mitten på 90-talet i Europa. Jag blir på allvar rädd, det är bara 16 år sedan.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela