J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Stilig på en bal på slottet

Publicerad 2011-05-19 18:32:00 i Allmänt

Jag gillar killar i kostym lika mycket som jag gillar killar i jeans och t-shirt eller killar i skjorta och shorts. Det betyder alltså att jag gillar killar i kostym.
Med väst under blir allt så väldigt mycket tjusigare. Om man sedan sätter ett litet ur i en kedja så som gamla gubbar hade förr, då är man så nära mål man kan komma utan att vara ända framme.
Jag tycker det är snyggt med fluga. Kanske i en annan lite roligare färg än svart.
Väldigt fint. En servett i lilla fickan på bröstet är snyggt, rätt så klockrent.
Kritstrecksrandig är fint. Och byxor som ger en smal siluett, då ser man lång ut fast att man är kort.
-väst
-färgad slips
- kavaj som han såg lång och ståtlig ut i.
- enkla skor som glänste
Så stilig Gustav är i kostym måste jag säga!
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela