J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag är uppsnärjd i det blå

Publicerad 2011-05-04 22:03:42 i Allmänt

Det här gör mig väldigt väldigt glad.
Det är live-spår från när Håkan var på Way out west förra sommaren. JAG VAR JU OCKSÅ DÄR OCH BLEV TYP HUR GLAD SOM HELST NÄR JAG HÖRDE DET HÄR! Ibland är Spotify reklam såååå bra att ha!
Jag minns hur bra det var när jag lyssnar, hur hela publiken klättrade på väggarna och sjöng ut all lycka i ''Ramlar''. Och personen i sjömanskostym längst fram som fick sjung i micken, men antingen kunde den inga texter eller så var den i extas och kunde inte få fram ett endaste pip. Jag tror på det sistnämnda.

Rackarns var bra det var. //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela