J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Hoppas på skola imorgon

Publicerad 2011-05-11 21:48:18 i Allmänt

Om ni får chansen att bli sövda, ta den! Det är huuuur soft som hest.
Först satte dom in dropp, sticket gjorde lite ont. När jag lagt mig på operationsbritsen skulle dom trycka i lite droger ( ja, dom använde verkligen ordet droger, jag blev förvånad ) i droppslangen. ''Det här kommer göra så du somnar och det kan även göra dig lite fnittrig'' När jag är lite spänd och nervös är jag redan ''lite fnittrig'' och kors i taket vad jag skrattade! Jag såg inte när dom petade i drogerna, men rätt som det var var det alldeles suddigt framför ögonen och jag garvade. Jag kommer ihåg att jag försökte fråga om dom hade tyckt in medlet än, eller om jag mitt huvud spelade mig ett spratt. Sen höll hon fram en mask med gas och nästa minne är när jag vaknar på uppvaket.
Och jag kunde inte vakna bättre heller, Håkan Hellström i högtalarna. Jag somnade om och nästa gång jag vaknade spelades det Per Gessle, också bra. Sen rullade det på med Håkan, Ken Ring, Timbuktu och lite mer Håkan.
Nu ska jag sova ( min kropp är inte riktigt van vid alla piller jag petat i mig idag känner jag ) //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela