J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

En bok om lappar

Publicerad 2011-05-15 12:31:57 i Allmänt

Jag fick en bok igår.
En bok av David Batra, den handlar om lappar folk har satt upp lite här och var. Lappen på framsidan av boken står det ''Det här var ju tråkigt'' på och så är det en buckla i en bil.
Utdrag ur boke n:
''Äkta Rolex och Cartier kopior''
-
''Vi öppnar snart! På grund av el-problem''
-
''Sätt på mig när jag är full / husfrun'' ( lappen satt på en diskmaskin )
-
''Vi har rum där du kan byta din bebis.'' Jag antar att det ska stå byta PÅ din bebis.
-
''Du granne som fest igår. Låten du spelade på högsta volym vid 10 över 1 var så bra, vad hette den?''
-
''Tack för att du inte har analsex i vår bastun. MVH Personalen''

-------------
Och idag är det söndag och det betyder att jag slipper ha det där jäkla bangaget mer! Knöligt och obekvämt, men ack så viktigt antar jag.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela