J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Lät dina lärda läppar leda mig

Publicerad 2011-06-01 08:22:22 i Allmänt

Igår var en alldeles speciell tisdag. Och trivdes som fisken i vattnet!
Jag gjorde en muntlig presentation av Patti Smith på engelskan och det gick jättebra!
Det var elevrådet årsmöte igår också. För de i styrelsen och några till flitiga bjöds det på tre-rätters innan. TOK NAJJS JU! Toast skagen till förrätt, kyckling med salami och risotto till varmrätt och glass med fruktsallad till dessert. Det var väldigt mycket mat, jag ( och alla andra ) blev proppmätta på en gång!
Sen sätter vi oss där själva mötet ska gå av stapeln och så rullas det in tre tårtor. Det är nästan så jag är mätt fortfarande.
På kvällen red jag. Snöstorm och vi red ut i skogen. En lång tur med finfina galopper och det var jätteskönt! Najjs väder, vi red rätt mkt i skuggan. Becca och jag red längst bak och jiddrade om det mesta man kan jiddra om. Också najjs!
Efter ridningen åkte jag och Becca hem till henne, svidade om och sen bar det iväg på fest. Vår vän fröken Gillstam fyllde 19 år. KUL JU!
Nu har jag varken tid eller lust att skriva mer.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela