J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jo, men det blir bättre.

Publicerad 2011-06-09 21:51:06 i Allmänt

Idag har jag varit på alla humör man kan vara på. Om jag fick välja skulle jag antingen vara glad, kär eller flirtig hela tiden. Alldra bäst vore alla tre på en och samma gång. En präst sa på en skolavsluning en gång att vi skulle komma ihåg att ha tråkigt också, så vi skulle kunna uppskatta allt kul. Man fattade kanske inte det när man gick i trean.

Är jag på dåligt humör funkar för det mest lite alone-time bra. Idag cyklade jag. Bra sak med att bo på landet: Man kan prata med sig själv utan att folk hör och tror att man är alltför knasig.

Och så knyckte jag en blomma som luktade jättegott, det hjälpte nog må-bra känslan lite med.
Sen traskade jag in till farmor och fick med mig en klädställning när jag gick. Najjs!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela