J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Förfestivlar

Publicerad 2011-06-02 12:57:52 i Allmänt

Igår förfestivalde vi. Grymt.
När man förfestivalar taggar man inför sommarens kommade farligheter, äter kall ravioli, skriver pack-lista, skrattar, lyssnar på musik och fatiserar.
Det är nog det bästa temat om man ska bjuda folk på middag, festival. Man behöver inte göra värsta finbyx-middagen med vikta servetter och silverbestik. What tha fuck liksom, det är ju festival! Ät med fingrarna, rulla dig leran och gå och lägg dig. ( ja, jag överdrev, men ni fattar säkert poängen )

Jag har fortfarande inte tagit mig i kragen och beställt något internet så nu snyltar jag av alla andra och det suger rätt hårt. Det är inte dirre så att pappa har datorn full med roliga bilder.

Nu ska jag sova en timme sen ska jag städa på Söder. Det är klart sen! Hoppas på att vi kan ställa in sängen imorgon.

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela