J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Vad som än händer

Publicerad 2011-07-28 10:35:01 i Allmänt

Mina två lediga dagar tillbringar jag i Köpenhamn och på Bodaborg. Och förhoppningsvis några extra timmar i sängen.
Jag har sett Damnarks prins, Fredrik tror jag han hette. Vi var och kollade på slottet, när vi stod inne på borggården kommer det två bilar. En gamal, fin och en Rangerover tror jag det var. Det är klart man tittar liksom! Efter en liten lätt språngmarch till garagedörren fick vi se prinsens ryggtavla.
För övrigt kan jag berätta att Köpenhamn är en väldigt fin stad. Väldigt fin. Eller ja, iaf den biten vi såg. Fina gamla hus, båtar och annat sådant pittoreskt. Och om jag hade möjlighet skulle jag köpt halva TopShop butiken och halva Urban Outfitters butiken.
-
Nu ska jag klä på mig löpartightsen och soprttoppen. Ska ju till Bodaborg va fasen!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela