J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag och min far

Publicerad 2011-07-29 12:09:47 i Allmänt

Idag är det pappas dag. Idag fyller han år. Jag pratade med honom i luren här om dagen:
Jag: Vad vill du ha?
P: En ZR1:a ( Nyaste Corvetten )
J: Ok, ja men det ska jag fixa åt dig, vänta några år bara.
P: Vad då? Du har ju jobbat hela sommaren?
P: Nej, men jag vill inte ha något, det räcker med ett grattis.
J: Ok, ja, du har ju redan allt du vill ha och det du inte vill ha kan du ju köpa själv. Håll i hatten för nu kommer en dunder-idé! Jag kan komma på saker som du vill ha eller behöver och så kan du köpa dem, så gör vi!
P:Haha, ja det blir bra!
När jag vinner 100 miljoner, då står en Corvette till pappa högs upp på shoppinglistan.
Mor och far på skotersafari i vintras.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela