J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Trivs och mår bra. Fina fisken!

Publicerad 2011-07-21 06:14:43 i Allmänt

Igår var vi på Grillkväll på jobbet. ( från och med nu tänker jag skriva jobbet ist för världshuset. Det heter jobbet, det är ingen som säger att de ska till världshuset, man går till jobbet. Kan kanske bero på att de jag umgås med jobbar på jobbet, men ändå. )
De har grillkväll varje onsdag, då serveras en grillbuffé och så har de alltid någon trubadur som spelar lite music. Trefligt värre faktiskt!
När klockan slog 22 gick jag hem och la mig. Idag börjar jag 07.00.
Negativt med det tidiga passet:
- Man börjar tidigt = måste lägga sig tidigt kvällen innan för att palla trycket. Inte så charmigt om man somnar mitt under lunchrusningen.
Posetivt med det tidiga passet:
- Man får äta vaaaad man vill och huuuuur mkt man vill av hotellfrukosten. Måste bara passa på att säga att jag <3 hotellfrulle = sant.

Nu är det hög tid för lite smink!
Adios amigos //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela