J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Nöjda kunder = bra kunder

Publicerad 2011-07-30 17:56:45 i Allmänt

''Du vet att det här är Sveriges bästa restaurang man kan hitta längst vägarna va?''
Ja, det är sant! Det var en herre som sa det när jag serverade honom och hans familj idag. KUL ju!
Jag har ju inte besökt alla landets matställen, men jag är nog rätt så berädd på att hålla med ändå. Det serveras väldigt god mat på jobbet. Och det är en väldigt fräsch lokal att äta sin mat i. Och jag skulle till och med vilja påstå att servicen håller god nivå. ( JAg säger inte det för att jag jobbar där, jag säger det för att det är sant. )
Nu ska jag dra på mig lite kläder och sen ska mor och jag gå till morfar. Tjing tjing! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela