J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Lite små stressad

Publicerad 2011-07-26 17:11:59 i Allmänt

Först och främst vill jag varna er för Halpebop. Halebop suger. Min moster har Telia som internetoperatör och det funkar hur bra som helst. Jag har en Halebop-sticka ( alltså Telias typ dotterbolag eller vad man väljer att kalla det ) och det är äckligt trögt. Jag kan inte lyssna på Spotify för att det står att jag är offine. Jag vill inte läsa bloggar för det är inte kul när det tar fyra minuter att ladda upp sidan.
Vad kan vi konstatera? Köp inte Halebop
_________
Igår blev en full dag på jobbet. Från 11 till 22. Ja, det är några timmar, men det gick bra. Och det var kul! Eller det var kul att jobba på kvällen ska jag säga. Ett gäng Göteborgare som bor på hotellet kom upp och käkade. Och alla mina posetiva fördomar mot Göteborgare stämmde in såå bra! Goa och gla'a hela bunten. De trodde att de skulle komma ikväll med, jag håller tummarna för det! Hellre folk från götet än folk från Danmark. Jag har jättesvårt att förstå danska har jag kommit på.
På tal om Danmark; vi ska till Köpenhamn imorgon. Äta smörrebröd och gå på Ströget antar jag. KUL!
Straxt ska jag tillbaka till jobbet, jag hoppar in ist för Annie ikväll.
Ja, det är vad som händer här nere, jag jobbar. Inte så mkt annat kul att printa ner här.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela